BMW ukázalo nový koncept zadních světlometů na M4
BMW demonstrovalo nový koncept zadních světlometů na modelu M4. Zadní svítilny jsou tvořeny OLED panely vytvářející zajímavý 3D efekt. Výrobce uvedl, že plánuje výrobu v blízké budoucnosti. OLED panely by podle zpráv měly pocházet od společnosti LG Chem, s kterou BMW již nějakou dobu spolupracuje.
Zdroj: http://www.carscoops.com/2015/01/bmw-gives-m4-coupe-cool-set-of-laser.html
Co je nového v DIALux evo 4
Hned po vydání nové verze DIALux evo Vám nastíníme nové prvky a funkce verze 4. V prní řadě bych pro jistotu uvedl, že tento test se věnuje verzi 5.4.0.22872 v 32 bitové podobě pro možnosti převodu starých projektů, vydané 2.12.2014.
Dialux evo 4
Další krok ve vývoji DIALux evo byl právě dokončen. DIALux evo 4 je připraven ke stažení. Tato poslední nová verze světelných návrhů obsahuje řadu významných vylepšení. První významná věc je výpočet denního osvětlení. Další vylepšení se dočkala GUI a také se zlepšila práce s programem. Poladěný je také výstup, osvětlení ulic a nástroj pro práci s výsledky. K tomu všemu je připraveno video s názornými příklady využití nových funkcí.
Mercedes-Benz představil novou generaci předních světlometů
Mercedes-Benz nedávno představil nové přední světlomety s více paprsky a technologií LED na svém novém CLS pro rok 2015. Nově vypuštěný systém využívá 24 samostatných LED v několika paprscích, které jsou elektronicky řízené. Mřížková struktura dovoluje distribuci světla přesně tak kde je potřeba. Všechno je řízenou pomocí kamery umístěné za předním sklem a čtyřmi jednotkami, které řídí intenzitu světla a to až 100 krát za vteřinu.
Budoucnost tohoto typu osvětlení je v přidání více LED a zvýšit tím rozlišení světlometů, zatím na 84 individuálních LED a očekáváná se navýšení na 1024 do budoucnosti.
Mercedes také plánuje vývoj LED pro dlouhou vzdálenost, kde dosvit dosahuje až 600 metrů. Dále tvrdí že jejich světlomety jsou mnohem levnější než konkurenční laserové světlomety vyvinuté rivalem BMW.